Педагоги-Воспитатели » ГККП "Ясли-сад №161". Алатауский район
Государственное коммунальное казенное предприятие
«Ясли-сад №161»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
Басшы:
+7(727) 263-75-31
Методист:
+7(727) 227-34-05
Версия для
слабовидящих
» » Педагоги-Воспитатели
Жазғы жоспар бойынша медбикенің кеңесі шек инфекциясы мен тамақтан уланудың алдын-алу;
02
июль
2025
Жазғы жоспар бойынша медбикенің кеңесі шек инфекциясы мен тамақтан
         Көктем, жаз айларында тамақтан улану   жиі тіркеледі. Тамақтан, яғни астан улану – тағам арқылы берілетін этиологиясы сан алуан кеселдер тобына жатады. Тамақтан улану - табиғаты микробты және микробсыз болып бөлінетін, ластанған тағамдарды қолдану салдарынан пайда болатын, қарым-қатынас арқылы жұқпайтын ауру. Улану деген не? Жүрек айнуы, құсу, температураның көтерілуі, денедегі ауырсыну және бас ауруы – уланудың негізгі белгілері. Азық-түлікпен улану немесе тамақтан улану – сапасыз
"Қауіпсіз жаз" апталығындағы Шебер қолдар апталығындағы театрландырылған балалармен бірге қойылған қойылым (саусақ театры)
27
июнь
2025
"Қауіпсіз жаз" апталығындағы Шебер қолдар апталығындағы
[media=Балабақшадағы театр. Қатысушылар педагогтер мен балалар. http://www.instagram.com/reel/DLhDQRiKAY_/?igsh=YXdrcngyOG0xdnUx --]
Алматы қаласының мектепке дейінгі білім беру ұйым педагогтерінің VII «ШЕКСІЗ ТАЛАНТ»  қалалық шығармашылық фестивалінің аудандық кезеңінен 2-орын
11
апрель
2025
Алматы қаласының мектепке дейінгі білім беру ұйым педагогтерінің VII
 Фестивальдің міндеттері : қаладағы мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарындағы педагогтердің шығармашылық белсенділігін арттыру, кәсіби және жеке дамуын ынталандыру, олардың әртүрлі көркемдік, мәдени құндылықтарды мойындауын қамтамасыз ету. Педагогтер арасында өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру және шығармашылық жұмыстарды кеңінен таныстыру ауқымын кеңейту. 
Семинар тақырыбы: Эмоционалды жай-күйді бағалау әдістері
27
март
2025
Семинар тақырыбы: Эмоционалды жай-күйді бағалау әдістері
1. Баланың үйде, балалабақшада өзін еркін ұстауын зерттеу; 2. Мектепке дейінгі жастағы балалардың мектепке деген дайындығының эмоционалды ұстанымын анықтау; 3. Отбасындағы жағдайды зерттеу; 4. Балабақшаға  бейімделуде баланың балабақшаға деген қарым-қатынасын анықтау; 5. Депрессиялық күйге және аффективті реакцияларға бейім адамдарды анықтау.