Балалар жұмысы » Страница 3 » ГККП "Ясли-сад №161". Алатауский район
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№161 бөбекжай-балабақшасы»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
Басшы:
+7(727) 263-75-31
Әдіскер:
+7(727) 227-34-05
Нашар көрушілер
нұсқасы
Мектепалды "Бәйтерек" тобы. "Жазда келді, көңілді" жоспары бойынша ұйымдастырылған табиғат аясында жыл мезгілдеріне байланысты гүлдерді құрастыру.
20
маусым
2025
Мектепалды "Бәйтерек" тобы. "Жазда келді, көңілді" жоспары бойынша
[media=Мектепалды Бәйтерек тобы. "Жазда келді, көңілді" жоспары бойынша ұйымдастырылған табиғат аясында жыл мезгілдеріне байланысты гүлдерді құрастыру ойыны. http://www.instagram.com/reel/DLHNS3TqEFg/?igsh=MXM4cHgzcXQ3dzZ1MA== --]
"Жаз да келді көңілді" апталығындағы сумен ойындар. Мақсаты: қимыл-қозғалысын, икемділігін, шапшаңдығын арттыру.
17
маусым
2025
"Жаз да келді көңілді" апталығындағы сумен ойындар. Мақсаты:
[media=Ересек "Қошақан" тобы."Жаз да келді, көңілді" апталығындағы сумен ойындар. Мақсаты: қимыл-қозғалысын, икемділігін, шапшаңдығын арттыру. 18.06.2025 http://www.instagram.com/reel/DLAEoSlqi9W/?igsh=MWh4azl1bzYzY2Z6eQ==]
Жаз маусымындағы жоспарға байланысты ұйымдастырылған іс-шара
13
маусым
2025
Жаз маусымындағы жоспарға байланысты ұйымдастырылған іс-шара
[media=#жасізкесушілер "Сыр сандық" жаз маусымындағы жоспар бойынша таныс ертегі қойылымдарын сахналау.Ересек, мектепалды топтар. http://www.instagram.com/reel/DK9D314qlZM/?igsh=cG93MG9wdDAybXpk]
Мектепалды "Тұлпар" тобы. Математика негіздері есептей отырып, пазыл құрастыру.
28
сәуір
2025
Мектепалды "Тұлпар" тобы. Математика негіздері есептей отырып, пазыл
[media=Мектепалды Тұлпар тобы. Математика негіздері есептей отырып, пазыл құрастыру. https://www.instagram.com/reel/DI-66P-tfUR/?igsh=NXdiaHpiZm84dHEy --]
Мектепалды "Тұлпар" тобы. Көркем әдебиет ұйымдастырылған іс-әрекет.
17
желтоқсан
2024
Мектепалды "Тұлпар" тобы. Көркем әдебиет ұйымдастырылған іс-әрекет.
Ұйымдастырылған іс-әрекетте "Қолғап" ертегісін тыңдап, іс-әрекет соңында балалар қолғапты қиып оны жабыстырып шығармашылық дағдысымен жалғастырды.