Педагог-тәрбиешілер » ГККП "Ясли-сад №161". Алатауский район
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№161 бөбекжай-балабақшасы»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
Басшы:
+7(727) 263-75-31
Әдіскер:
+7(727) 227-34-05
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Педагог-тәрбиешілер
Жазғы жоспар бойынша медбикенің кеңесі шек инфекциясы мен тамақтан уланудың алдын-алу;
02
шілде
2025
Жазғы жоспар бойынша медбикенің кеңесі шек инфекциясы мен тамақтан
         Көктем, жаз айларында тамақтан улану   жиі тіркеледі. Тамақтан, яғни астан улану – тағам арқылы берілетін этиологиясы сан алуан кеселдер тобына жатады. Тамақтан улану - табиғаты микробты және микробсыз болып бөлінетін, ластанған тағамдарды қолдану салдарынан пайда болатын, қарым-қатынас арқылы жұқпайтын ауру. Улану деген не? Жүрек айнуы, құсу, температураның көтерілуі, денедегі ауырсыну және бас ауруы – уланудың негізгі белгілері. Азық-түлікпен улану немесе тамақтан улану – сапасыз
"Қауіпсіз жаз" апталығындағы Шебер қолдар апталығындағы театрландырылған балалармен бірге қойылған қойылым (саусақ театры)
27
маусым
2025
"Қауіпсіз жаз" апталығындағы Шебер қолдар апталығындағы
[media=Балабақшадағы театр. Қатысушылар педагогтер мен балалар. http://www.instagram.com/reel/DLhDQRiKAY_/?igsh=YXdrcngyOG0xdnUx --]
Алматы қаласының мектепке дейінгі білім беру ұйым педагогтерінің VII «ШЕКСІЗ ТАЛАНТ»  қалалық шығармашылық фестивалінің аудандық кезеңінен 2-орын
11
сәуір
2025
Алматы қаласының мектепке дейінгі білім беру ұйым педагогтерінің VII
 Фестивальдің міндеттері : қаладағы мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарындағы педагогтердің шығармашылық белсенділігін арттыру, кәсіби және жеке дамуын ынталандыру, олардың әртүрлі көркемдік, мәдени құндылықтарды мойындауын қамтамасыз ету. Педагогтер арасында өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру және шығармашылық жұмыстарды кеңінен таныстыру ауқымын кеңейту. 
Семинар тақырыбы: Эмоционалды жай-күйді бағалау әдістері
27
наурыз
2025
Семинар тақырыбы: Эмоционалды жай-күйді бағалау әдістері
1. Баланың үйде, балалабақшада өзін еркін ұстауын зерттеу; 2. Мектепке дейінгі жастағы балалардың мектепке деген дайындығының эмоционалды ұстанымын анықтау; 3. Отбасындағы жағдайды зерттеу; 4. Балабақшаға  бейімделуде баланың балабақшаға деген қарым-қатынасын анықтау; 5. Депрессиялық күйге және аффективті реакцияларға бейім адамдарды анықтау.